הר הביטוח API – אינטגרציה

ככל שחברות ועסקים מאמצים טכנולוגיות בהיקף נרחב, כמות הנתונים בארגון הולך וגדל. הנתונים והפעולות מתבצעים ונאספים על בסיס יומיומי ממערכות שונות ומגוונות כגון דוא״ל, CRM, מערכות לניהול חשבונות, שיווק, ועוד. שלל הנתונים יכולים להיות בעלי חשיבות רבה עבור העסק וניתוחם יכול לספק תובנות עסקיות רבות תוך מתן ערך מוסף להשגת היעדים העסקיים.


מעוניין ל API למסלקה הפנסיונית ? לחץ כאן

חוסר השקיפות והנגישות למידע בשוק הביטוחים איפשר במשך שנים את התפשטות תופעת הביטוחים הכפולים וחוסר האחידות במחירים. החל משנת 2018 רשות ההון מחייבת כי בדיקה מול אתר הר הביטוח של שוק ההון ייעשה כחלק מהליך צירוף מבוטח לכיסוי ביטוחי חדש. 

 

עבור המשווקים – סוכני הביטוח או עובדי חברת הביטוח, מדובר בשלב קריטי בהליך המכירה עליו יכולה לקום או ליפול העסקה כולה. בנוסף, מדובר בהליך הדורש העברת פרטים אישיים של הלקוח אל המשווק, שלעיתים קרובות מציף התנגדויות המסקלות את העסקה כולה. שלב בירור הפרטים מצריך זמן עבודה נוסף הכולל איסוף נתונים, הזנתם באתר הר הביטוח, הוצעת פלט על הכיסויים הביטוחים וניתוחם. כל זאת כשלב מקדים להליך המכירה המתבצע מול הלקוח. שלב זה בא לידי ביטוי בעלייה בזמן הטיפול בלקוח.

 

באמצעות כלי אינטגרציה ואוטומציה ניתן לקצר תהליכי עבודה, לייעל את הליך המכירה ולשפר את הביצועים העסקיים. הטמעת כלי אוטומציה מאפשרת אינטגרציה בין מערכת הר הביטוח לבין כל מערכת לניהול לקוחות, CRM, ריכוז הנתונים ושמירתם בתיק הלקוח. שליפת הנתונים מתבצעת באופן אוטומטי ומיידי עם יצירת הקשר הראשוני עם הלקוח כך שניתן לספק שירות אישי תוך קיצור זמני ההמתנה ושמירה של הנתונים לשימוש עתידי. יתרון נוסף הוא היכולת לנתב את הלקוח על פי היקף המוצרים הביטוחים לאנשי מכירות מנוסים בעלי וותק מתאים לניהול הלקוח. הניסיון מהווה חלק מהותי ביכולת לסגור עסקה תוך התאמת הכיסוי הביטוחי ומוצרי הביטוח ללקוח על פי צרכיו האישיים. איש מכירות מנוסה יידע לנהל את הליך המכירה בצורה יעילה יותר ובכך למקסם את היקף סגירת העסקאות ובכך לשפר את הביצועים העסקיים. 

 

מנהל המכירות יכול לקבל תמונת מצב על פי הנתונים עדכניים המופקים מהר הביטוח ובזמן אמת לשייך כל לקוח לאיש מכירות הרלוונטי ביותר לכל הליך מכירה. התועלת לחברת הביטוח מהטמעה של כלים לאוטומציה ואינטגרציה היא משמעותית ויכולה להוביל לחיסכון ניכר בהוצאות ולעלייה בהכנסות המכירה. בטווח הקצר החברה יכולה לשפר את הליכי המכירה ולהעלות את קצב סגירת העסקאות באמצעות מתן כיסוי ביטוח התפורים לצרכי הלקוח. בטווח הארוך, ניתן לשפר את זמן הטיפול בלקוח, תוך קיצור הזמן המוקדש לאיסוף הנתונים מהר הביטוח.  

 

לפרטים נוספים והתאמת כלים ייעודיים לאינטגרציה ואוטומציה – צרו קשר עוד היום.

small_c_popup.png

שדרג את העסק שלך כבר עכשיו

אנו מאמינים בהצלחה של הלקוחות שלנו