אינטגרציה

שלושה כלי אוטומציה ואינטגרציה חיוניים לכל עסק

ככל שחברות ועסקים מאמצים טכנולוגיות בהיקף נרחב, כמות הנתונים בארגון הולך וגדל. הנתונים והפעולות מתבצעים ונאספים על בסיס יומיומי ממערכות שונות ומגוונות כגון דוא״ל, CRM, מערכות לניהול חשבונות, שיווק, ועוד. שלל הנתונים יכולים להיות בעלי חשיבות רבה עבור העסק וניתוחם יכול לספק תובנות עסקיות רבות תוך מתן ערך מוסף להשגת היעדים העסקיים.



על מנת ליישם את הנתונים באופן מיטבי ובמטרה לייעל תהליכי עבודה פנים ארגוניים יש לאפשר זרימה של הנתונים בין המערכות השונות בארגון, לרכזם ולהנגישם לכל הדורש. הפתרון הנפוץ לכך טמון בשילוב של כלים לאינטגרציה ואוטומציה של מערכות מידע ומסדי נתונים. 

האינטגרציה בין מערכות ניהול שונות והאוטומציה של תהליכים פנים ארגוניים מאפשרים זרימה מסודרת של הנתונים בתוך הארגון, מפשט תהליכי עבודה פשוטים ומורכבים ומוביל לחסכון אדיר בהוצאות העסק. 

היכולות הטכנולוגיות של ימינו מאפשרים את האינטגרציה בין מרבית סוגי המערכות ואת האוטומציה של שלל תהליכי עבודה. כל עסק על פי צרכיו יכול לאפיין את הכלים הדרושים לו על מנת להתקדם בשווקים התחרותיים של ימינו.

הנה כמה כלים נפוצים שכדאי לך לשקול אם אתה מחפש פתרונות ישימים לייעול העסק באמצעות שילוב כלי אוטומציה ואינטגרציה:


  • הזנת לידים למערכת CRM: 

עסקים מקצים תקציבים גבוהים מהמחזור לגיוס לקוחות בפלטפורמות שונות. הטיפול בלידים הנכנסים לעסק במטרה להמירו ללקוח פעיל תלוי רבות בזמן תגובה מהיר של אנשי המכירות ושאר בעלי העניין בארגון. יכולת ההזנה האוטומטית של לידים חדשים ממקורות שונים לתוך מערכת CRM מאפשרת לאנשי המכירות ליצור קשר ראשוני עם הלקוח תוך טווח זמן קצר, לשפר את חוויית הלקוח ולהעלות את אחוזי ההמרה. באמצעות אוטומציה של לידים ניתן לרכז את המידע החיוני לעסק אודות לקוחותיו ולבנות מאגר לקוחות שיילך ויגדל עם העסק.    


  • חיבור למערכות הנהלת חשבונות ולסליקה אוטומטית:

ניהול חשבונות הוא מערך חיוני ומורכב של כל עסק, המתבצע ברמה שוטפת ויומיומית. המעבר לתהליכי אוטומציה במערכת הנהלת החשבונות מאפשר לבצע תהליכי חשבונאות מורכבים באופן אוטומטי ובפשטות, החל מהנפקת חשבוניות ודרישות לתשלום, ביצוע סליקה אוטומטית של כרטיסי אשראי, תשלומי מע״מ ומס הכנסה וכלה בריכוז נתונים תקופתיים עבור מנהל החשבונות. המעבר לתהליכי אוטומציה במערכות הנהלת החשבונות מאפשר לצמצם את החשבונות השוטפים הפתוחים, להגדיל את התשלומים הנכנסים ולעקוב באופן שוטף אחר המאזן החודשי והשנתי. 



  • מערכות שילוח:

עסקים רבים מתקדמים אל עולם הסחר המקוון עם הקמת חנויות מקוונות. עסק מקוון מוצלח מבוסס רבות על תפקוד כל השלבים בשרשרת האספקה, מרגע ביצוע ההזמנה ועד הגעת החבילה אל בית הלקוח. החיבור בין החנות המקוונת ומערכות העסק השונות לבין חברת השילוח באמצעות כלי אוטומציה ואינטגרציה מאפשרים העברת נתונים בזמן אמת עבור כל הזמנה חדשה ותיאום חלון זמן לביצוע המשלוח באופן יעיל ובטווח זמן קצר ביותר. 

המהפכה הטכנולוגית מציפה עסקים בשלל כלים ומערכות טכנולוגיות המאפשרים לייעל את תהליכי העבודה. עסקים רבים כבר הפנימו את היעילות הרבה הטמונה במעבר לתהליכים אוטומטית ולאינטגרציה בין מערכות במטרה לגשר ולסנכרן בין כל המערכות. היתרונות הרבים מתורגמים לחסכון אדיר בעלויות כח אדם ותפעול ובמימוש הפוטנציאל והיעדים העסקיים. 

לפגישת ייעוץ ואפיון תהליכי אוטומציה ואינטגרציה המתאימים עבור העסק שלך, צור קשר

small_c_popup.png

שדרג את העסק שלך כבר עכשיו

אנו מאמינים בהצלחה של הלקוחות שלנו