אסימונים, טוקנים ומערכות סליקה

ניהול עסקאות חכם מאפשר אוטומציה של כל תהליך הגבייה, הסליקה והתשלומים בהוראות קבע. היתרון הבולט באוטומציה של סליקה הוא שהתשלום יתקבל בוודאות גם אם הלקוח אינו נמצא פיסית בבית העסק. יתרון נוסף הוא היכולת לנהל לקוחות מנויים ולגבות מהם תשלום באופן מחזורי ואוטומטי. 

תהליך הגבייה האוטומטי מתאפשר באמצעות מערכת ה billing – גבייה והנהלת החשבונות. במעמד חיוב מיידי וחד פעמי דרישה לתשלום נשלחת בהודעת סמס או אימייל אל הלקוח עם לינק להזנת פרטי התשלום. ברגע שהפרטים מוזנים התשלום עובר אל חברת הסליקה בן רגע ועם אישורו מופקת חשבונית קבלה הנשלחת אל הלקוח. כל התהליך מתרחש באופן אוטומטי כאשר הפרטים מסתנכרנים ישירות במערכות הסליקה, הנהלת החשבונות ומערכת ניהול הלקוחות (CRM). 

עבור חברות המספקות שירותי מנוי על בסיס מתחדש ישנה האפשרות לנהל מנויים, כל אחד על פי השירות המבוקש ותקופת השירות המועדפת. כך למשל, בהשכרה של מוצר לתקופה של שלושה חודשים ניתן לחייב את הלקוח בחיוב חד פעמי עבור שלושת חודשי המנוי הראשונים. באם הלקוח בוחר להאריך את משך השכרת המוצר או השירות החברה יכולה באופן אוטומטי לתת הוראה לחיוב על בסיס חודשי. גם כאן, כל הפרטים מוזנים למערכות השונות באופן אוטומטי, החיוב מתבצע בתאריך קבוע ומסמכי הנהלת החשבונות נשלחים ללקוח ונשמרים במערכות החברה בזמן אמת. 

כל בית עסק המנהל מסוף סליקה אינטרנטי, סליקה מרחוק או מסחר אלקטרוני חייב לעמוד בתקני אבטחת המידע של חברת האשראי. אותם תקנים נועדו להבטיח שמירה על פרטי האשראי של הלקוחות. הדבר מהווה אתגר עבור בתי עסק המעוניינים לבצע חיובים חוזרים על בסיס תקופתי. לשם כך, פותח מנגנון ה Token  בו נשמרים פרטי כרטיס האשראי בצורה מאובטחת אצל חברות הסליקה על ידי יצירת קוד מוצפן הנקרא אסימון (Token). הקוד המוצפן או האסימון שנשמר מאפשר שימוש עתידי של פרטי האשראי לחיוביים עתידיים ומונע שמירה של פרטי האשראי בצורה לא מאובטחת על ידי בית העסק. 

תהליך יצירת ה token הוא דיגיטלי ונעשה באופן אוטומטי בעת ההקלדה הראשונית של פרטי האשראי במועד החיוב הראשון. ה token נשמר בכרטיס הלקוח וניתן לשימוש ברכישות מידיות, עתידיות או בעסקאות קבועות חוזרות. פתרון זה מהווה פתרון זמין ונוח עבור בעלי עסק כך שאינם צריכים להשקיע זמן ומשאבים בהקמת תשתיות מידע מורכבות ומאובטחות

האינטגרציה בין מערכות הסליקה של חברות האשראי לבין מערכת הנהלת החשבונות ומערכות ניהול לקוחות של בית העסק מאפשרים ניהול חכם של כל לקוח ופעולת רכישה המתבצעת בבית העסק ומספקת לבעל העסק ולעובדים בו גישה נוחה וקלה לכל המידע החיוני בפעילותו השוטפת של העסק. 

לפרטים נוספים על הטמעה של מערכת סליקה מאובטחות בשיטת ה Token, צור קשר עם היועצים של Nobel. 

small_c_popup.png

שדרג את העסק שלך כבר עכשיו

אנו מאמינים בהצלחה של הלקוחות שלנו